G-star Raw Jeans

Hallo Lieve lezers!

Het is weer zo ver! Het moment waarop jullie hebben gewacht, het moment dat er weer een G-start post op mijn blog komt. Eigenlijk niet meer de bedoeling maar ja, kennelijk wilde vriendje appelboom (pseudoniem) hier niet over schrijven dus had die een van mijn onderwerpen gejat en geschreven daarover geschreven in plaats van over G-star Raw Jeans. Nou dan schrijf ik wel voor jullie over G-star Raw Jeans. Leuk toch? Bedank vriendje appelboom maar daarvoor. Hier had nu zijn tekst kunnen staan. Maar helaas, je moet het met mij doen. Stiekem leuker of niet? Wie heb je nu liever dat er over G-star raw jeans schrijft? Dat dacht ik dus al. Mij. Jullie vleien me teveel. Nog even en ik ga naast me bootschoenen lopen. Maar ja boven die bootschoenen dus een paar G-star Raw jeans. Dat is het gratis advies van de dag. Maar wat was het ongelofelijk koud vandaag he? Zo koud dat ik zelfs heb besloten met de auto mijzelf te verplaatsen in plaats van met de fiets te gaan wat ik gebruikelijk doe. Iets minder gezond maar, die kou trotseren kan vast ook niet goed voor me zijn. Auto, in mijn rode racemonster. Vroem vroem. Helaas kan ik het er dus niet overhebben dat ik G-star raw jeans aan heb momenteel. Ik zag het simpelweg niet aankomen. Verder wat moet ik er nog meer over zeggen? Prima, jeans. Mooi bedrijf maar dat heb ik al in een eerder stadium met jullie gedeeld. Het zou zonde zijn om daar weer woorden aan vuil te maken terwijl we het ook over G-star Raw jeans kunnen hebben. Echter is dat helaas niet helemaal gelukt. Het is inmiddels al weer tijd om te vertellen waar we het morgen over gaan hebben. En waar gaan we het dan over hebben morgen? Over Gaastra jassen natuurlijk. Een beetje warmte in de vrieskou is nooit verkeerd dacht ik zo.

G-star-jassen-Fasha

Tagged , , , , , , , , ,

Leave a comment